ПАЦИЕНТТЕРДІҢ ШАҒЫМДАРЫ 11,7%-ҒА АЗАЙДЫ

0
27

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында халық тарапынан МӘМС жүйесіндегі медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігіне қатысты шағымдардың азаюына ықпал еткен шаралар туралы баяндалды.

2025 жылдың алғашқы бес айында Қорға барлығы 10 363 шағым түсті, олардың 5 073-і қайтарылып алынды. Бұл көрсеткіш 2024 жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 11,7%-ға төмен. Ол кезде 11 745 шағым тіркелген еді (5 167 қайтарылған).

«Азаматтардың шағымдарын азайту және медициналық қызмет сапасын жақсарту бағытындағы жүйелі жұмыс нәтижесінде оң нәтижеге қол жеткізілді. Осы мақсатта Қор медициналық ұйымдар базасындағы пациенттерді қолдау қызметтерімен бірлесіп жұмыс істейді. Қор бұл қызметтердің мамандарының кәсіби деңгейін арттыру үшін ай сайын оқыту сессияларын ұйымдастырады», – деді Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры басқарма төрағасының орынбасары Индира Саркенова.

Оқытулар негізгі бағыттарды қамтиды – беделді басқару (репутациялық менеджмент), этика және деонтология, ҚР медицина қызметкерлерінің ар-намыс кодексі. Сессия барысында нақты келіп түскен шағымдар талданып, қаралады. Бұл теориялық білімді тәжірибеде қолдануға, сондай-ақ халық тарапынан сенімді арттыруға мүмкіндік береді.

Халықпен кері байланысты күшейту және еліміздегі медициналық көмектің сапа стандарттарын арттыру жұмыстары жалғасуда.

Еске саламыз: Егер сіз медициналық көмек алу кезінде мәселе туындаса, дәрігердің ем тактикасына қатысты шешімімен келіспесеңіз немесе МӘМС жүйесіндегі мәртебеңізге қатысты сұрақтарыңыз болса, Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне жүгіне аласыз. Аталған қызмет әрбір медициналық ұйымда жұмыс істейді. Оның жұмысы Қазақстан Республикасының «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Кодексімен, сондай-ақ ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 3 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-230/2020 бұйрығымен реттеледі («Медициналық қызметтердің (көмектің) сапасына ішкі және сыртқы сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы»).

 

НА 11,7% СОКРАТИЛОСЬ КОЛИЧЕСТВО ЖАЛОБ ПАЦИЕНТОВ

В Фонде социального медицинского страхования рассказали, какие меры привели к снижению количества жалоб от населения на качество и доступность медицинской помощи в системе ОСМС.

За пять месяцев 2025 года в Фонд поступило 10 363 жалобы, из которых 5 073 были отозваны. Это на 11,7% меньше по сравнению с аналогичным периодом 2024 года, когда поступило 11 745 жалоб (отозваны – 5 167).

«Положительной динамики удалось достичь благодаря системной работе по улучшению качества медицинских услуг и снижению уровня жалоб от граждан. Для этого Фонд взаимодействует со службами поддержки пациентов на базе медицинских организаций. Чтобы повысить профессионализм сотрудников этих служб, Фонд ежемесячно проводит обучающие сессии для них», – отметила заместитель председателя правления Фонда социального медицинского страхования Индира Саркенова.

Обучение охватывает ключевые темы – репутационный менеджмент, этику и деонтологию, кодекс чести медицинских работников РК. В ходе сессии разбираются реальные жалобы. Это позволяет применять знания на практике и повышать уровень доверия со стороны населения.

Работа по укреплению обратной связи с населением и повышению стандартов медицинской помощи в стране продолжается.

Напомним: если вы столкнулись с проблемами в получении медицинской помощи, не согласны с решением врача о тактике лечения или имеете вопросы касательно статуса в ОСМС, то можете обратиться в Службу поддержки пациентов и внутренней экспертизы. Они действуют в каждой поликлинике и больнице. Их деятельность регламентирована Кодексом РК «О здоровье народа и системе здравоохранения», а также приказом Министра здравоохранения РК от 3 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-230/2020 «Об утверждении правил организации и проведения внутренней и внешней экспертиз качества медицинских услуг (помощи)».